> Asplundskan -

Asplundskan

-Producentfru och småbarnsmamma-

Tillbaka in the bloggworld!

Kommentarer (0)

2010-05-03 @ 19:05:43

Usch och fy och blä på mig! Jag har inte skrivit sedan... ja, november var det va? Jag har haft en hel del annat att tänka på: bebis och mej själv. Det räcker så;)

Tänkte jag skulle bli lite mer aktiv hädanefter. Men jag har noll koll på hur man skriver en kul blogg, och jag skiter även i det, så ni får läsa det som jag har lust att skriva emellanåt alltså. Förmodligen om hur man får en bebis på drygt 6 månader att äta annat än gröt, varför han står på knäna i ett "juck-liknande" tillstånd osv.

This is it. My life as en småbarnsmamma;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback