> Asplundskan -

Asplundskan

-Producentfru och småbarnsmamma-

Idag, Igår, I förrgår. . .

Kommentarer (4)

2010-05-05 @ 09:53:14

Idag skulle jag egentligen ha åkt till Oslo och träffat mina gamla jobbarkompisar, men dessvärre skulle Stefan med super-duper-äckligt-tidiga-tåget som gick 05:53!! Inte en chans att jag går upp så tidigt när jag går upp mitt i natten och matar bebis också. Inte okej tid. Eftersom han tog bilen till stationen imorse, så är jag utan bil. Men vafan, jag får leka desperate housewife idag. Så jag drog igång och bakade bröd, storstädar och tvättar. Nån måste ju göra det?!:P

Igår var en sån där "allergi-dag", och då händer inte mycket;)

I förrgår kom Fredrik och Jonas hit. Helt spontant sådär så fick de för sig att vi skulle dricka drinkar! Haha jag älskar spontanitet.
Dessvärre är jag sjukt dålig på det nuförtiden, för någon liten människa ser till att planera dagen som han vill;) Hehe. Rätt kul var det igår iallafall, han började krypa lite min lilla prins! 

Nu tror jag bröden är färdiga, ska kolla....


MYMMA!!!
Nä, dags att städa vidare som den husfrun man är. Först en några bilder på min goding!!

Kommentarer

Postat av: carolina

Åh vad roligt, visste inte att du bloggade nu för tiden :)

2010-05-05 @ 10:18:25
URL: http://carolinamagnusson.blogg.se/

Postat av: Jenny

Började igen i förrgår hehe;P

2010-05-05 @ 10:31:12

Postat av: Mamma

Mammas duktiga flicka!!! Bröden ser dögoa ut! Krama och pussa på Hugo från mig! Längtar ihjäl mig efter er!

2010-05-05 @ 11:36:30
URL: http://www.seagull.wblogg.se

Postat av: Julia

ja visst är de gott, sist käka jag det i tre dagar hahaha ;) Ser att du blivit mamma, det har jag missat, Grattis! Lycka till med allt! :)

2010-05-06 @ 00:00:35
URL: http://juliakrischel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback