> Asplundskan -

Asplundskan

-Producentfru och småbarnsmamma-

I Kungshamn och funderar

Kommentarer (0)

2010-01-22 @ 21:32:10

Nu är jag och Hugo nere hos mamsen och "plast-morfar" i Kungshamn. Hemskt skönt med lite avlastning kan jag lova. Vi kom hit igår eftermiddag och har hunnit med födelsedagskalas, sight-seeing, shopping och mys!

Nu sover Hugo äntligen och de andra sitter uppe och spelar kort med ett annat par. Jag kände för att bara ha lite Jenny tid och sitter nu här och bara nördar mig..

Mycket tankar snurrar runt i huvudet nu när jag äntligen får tid att tänka. Mycket jobbigt ska tas tag i. Nu kan jag och får jag inte gå ner i vikt mer. Väger för fan 53 kilo... mindre än vad jag vägde precis när jag fick veta att jag var gravid ffs..! Men allt sånt ska bli bättre... snart.

.Kärlek till er alla. (förutom er dårar)

Fina kungshamn på sommaren

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback