> Asplundskan -

Asplundskan

-Producentfru och småbarnsmamma-

LONDON BABY

Kommentarer (3)

2010-01-09 @ 22:40:07

...yes!! I början av mars tänkte vi ta en weekend bara jag och stefan till London! OM nu lilla mamsen har lust att vara barnvakt i 4 dagar??? Hehe, vilken fråga egentligen eller hur mamsen?Jag har försökt ringa dej och berätta det men du svarar inte så jag frågar här istället. Hehe. Det ska bli sååå underbart! När man är en småbarnsförälder så blir det verkligen inte mycket tid över till varandra. Men man måste se till att göra tid för varandra annars slutar det lätt som för den största majoriteten av folk vid denna tidpunkt - skiljsmässa! Glöm det säger jag bara. Vi älskar varandra för mycket!

Jag har alltid velat åka dit! Och det kostar dessutom lika mycket som att åka fram och tillbaks till Oslo härifrån med TÅG! 
Nu ska jag googla lite om London. Stefan är i stan med nåra polare så jag och hugo myser i värmen:)
Puss/Milfen

Kommentarer

Postat av: Hugos mormor

WIIIIEEEE.....såklart jag är barnvakt!!!! Men ska ni bara vara borta i 4 dagar? Passa på att ta lite längre tid på er när ni ändå är iväg! Det finns mycket kul att göra i London...hahahaha!

Pussa Hugo massor från mig och Tommy!

2010-01-10 @ 08:34:30

Postat av: jenny Asplund

Tack mamsen!:) hehe du 4 dagar känns för lång tid egentligen...! Men det blir 2 dagar utan pussar på honom bara, och det klarar jag nog.. Puss på er också!

2010-01-10 @ 08:48:37

Postat av: Theesen

Åhh så koselig, kos dere masse :-)

jeg følger litt med på bloggen din jeg, det er koselig å lese om allt som skjer der hejmme for deg og familien, hils til alle så masse fra meg og gi hugo en liten kram! gos kos fra Therese

2010-01-10 @ 13:24:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback