> Asplundskan -

Asplundskan

-Producentfru och småbarnsmamma-

Babymassage

Kommentarer (0)

2010-01-14 @ 17:37:17

Idag åkte jag och Hugo till vårdcentralen och var med på babymassage. Han ääääälskade det! Så det ska vi verkligen fortsätta med. Endel bebisar bara skrek och härjade, men inte min lille Hugo inte;) Fast det som var mest spännande var nog att se att det finns andra mini bebisar;D Han är inte van likadana småttingar som han själv haha. Kul att träffa andra mammor också! Funderar på att gå till öppna förskolan? Men jag vet inte jag. Känns lite väl som: "Hej, jag har inga kompisar, vill du bli min vän?" Lite deperado? Haha ja! Inte för att jag inte har kompisar, hehe, bara det att jag har inte många som har barn. Eller som har tid att ses på dagarna då de jobbar eller pluggar:) Värt att tänka på kanske...

Eh, men sen på babymassagen iaf sa ledaren av gruppen att vi skulle ha en ramsa när vi masserade varje enskild tå. Hahahaha. Nåt liknande som "tummetott, slickepott..." Haha. INGEN härmade efter kan jag tillägga. Att vi ens skulle fråga bebisarna OM vi fick massera dem räckte för mig iallafall. Haha.

Nej, nu städa lite medans sötnosen sover!
BYE

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback