> Asplundskan -

Asplundskan

-Producentfru och småbarnsmamma-

Milfen talar...

Kommentarer (1)

2010-01-09 @ 11:30:22

*Igårkväll kom Tess och Cookie förbi och hälsade på helt spontant:) Sånt giller vi! Groggar, tacos och "jag har aldrig" kortspelet härjade. Alltid lika kul hehe. 

*Idag blir det trångt här hemma. Elina, Emelie och Antonio kommer hit sen och hjälper mej att baka nånting. Vad är då frågan? Har inte direkt så mycket ingredienser och handla är INTE ett alternativ. Som sagt har jag gått i ide tills värmen kommer. 
Sen kommer Fredrik och Jonas. De ska visa färdiga produktionen av Ullared-Mattias låt "Going down". Den är GRYYYM!
Efter det kommer svärisarna på fika:) 
Jaha, det här var ju ett spännande blogginlägg. Snarare en dagbok. Jag är lite väl ringrostig när det kommer till bloggar. Det var ju ett tag sen. Men snart så ska jag skriva intressantare. Det lovar jag!
/Milfen

Kommentarer

Postat av: mamma

Gött att du är här igen Nennis!Jag vill se den där produktionen också.....skicka till mig! Och nya foton på min guldkille! Älskar er!

2010-01-09 @ 13:33:21
URL: http://www.seagull.wblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback