> Asplundskan -

Asplundskan

-Producentfru och småbarnsmamma-

Cupcakes...

Kommentarer (0)

2010-05-06 @ 18:24:21

...har jag och Emilie bakat idag! De blev jättegoda, men såg dock inte riktigt ut som på bilderna;P Men men, det var första gången så what the hell;) Min kamera ville inte samarbeta, så tyvärr blev det inga bilder idag.

Stefan har fått jobb i Oslo nu också! Känns både bra och dåligt. Bra för att vi kommer behöva mycket pengar nu i sommar iochmed att min sista mamma-penning kommer i juni. Dåligt för att han kommer jobba från Månd-Fred varje vecka= vi kommer bara ses frekväll-söndkväll:( Han måste ha bilen också, så en bil till mig och Hugo är prio ett nu! Någon som vet en fin billig bil runt 10.000 så hojta till!
Men jag är glad för hans skull:)

Nu fick han för sig att vi ska äta tacos ikväll:D Giller vi! Det giller Emilie och Andreas också, så de kommer hit och joinar snart:) Bjuder på en gammal bild på mig och Emilie idag hehe

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback