> Asplundskan -

Asplundskan

-Producentfru och småbarnsmamma-

Hugos Dop

Kommentarer (0)

2010-01-19 @ 18:16:35

Nu sitter jag och planerar inför dopet:) Min lilleman ska få vatten över huvudet:P Det är inte så mycket att ordna som jag trodde. Man ska skriva gästlista, köpa tårta/or, blommor och dukar i princip;D Det kommer bli mysigt iallafall! Har aldrig haft dop nångång så det blir spännande.. har nog inte ens varit på ett dop! hehe.
När jag skulle döpas var det lite annorlunda hehe. Alla blev bjudna på dopet och satte sig i kyrkan. Men helt plötsligt så kommer en bröllopsmarch istället för en "dop-låt". Min mormor blir alldeles till sig och ställer sig upp och skriker högt och tydligt: "Neeeej, ni har ju fel låt!!!" Men sen kommer mamma och pappa intågande och faktiskt gifter sig!
Alla blir hyfsat chockade. HAHA kul sätt att gifta sig.
 
  Kanske nåt att fundilera på?;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback