> Asplundskan -

Asplundskan

-Producentfru och småbarnsmamma-

Oslo och bilköp!

Kommentarer (0)

2010-05-13 @ 18:23:33

Kl 0700 på morgonen åkte vi till Oslo över dan. Eller, vi stannade till i Sörenshamn eller vad det nu heter. Där fick jag och Hugo gå av och ta tåg in till Oslo. Helt ok om det inte vore så att vi fick vänta i 57 min på nästa tåg. Snork!
Men men, väl framme så tog vi trikken till mitt gamla jobb. Sååå mysigt var det att träffa alla igen! En liten gutt har gått på det dagiset när jag började och han kände allt igen mig. Stora gutten nu på 3 år! Hugo och han brottades hela förmiddan.

Sen åkte vi in till stan och åt på min favorit restaurang i Oslo: Byråkrat! Myspys! Och så jävla gott är det där!

Efter det så åkte Therese och Kristofer med till Vormsund. Vi åker ju ändå förbi där och dom skulle till hans föräldrar där, så:)
Det var ett sjukt stort hus. Ca 300-400kvm kanske?! Och grisskit luktade det på gården också. OMG.




Idag har jag köpt mig en bil! En golf -94. röd. Very söt! Så jag är hemskt nöjd med min situation som den är nu!:D Detta är inte min bil då, men så här ser den ut:

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback