> Asplundskan -

Asplundskan

-Producentfru och småbarnsmamma-

Årjäng

Kommentarer (0)

2010-05-08 @ 17:59:51

Tog en tur till Årjäng idag. Fredrik flyttade hit, till nån lokalgrej. Men det ser väldigt fint ut här och satan i gatan vad stort och högt i tak!! Just nu har de ca 250 kvm men kan få ytterligare lika mycket till om de vill. Huuuuur kul som helst att renovera ju!!:D

Just nu lagar Fredrik och Stefan mat (typ 2 kilo kött). Jonas grejar med elektrikern. Hugo sover. Alexandra och william ser på film. Lugnt och skönt nu!

Imorrn ska vi ta en tur till Töcksfors jag och Hugo medans A.K.A spelar in sin nya låt. Minns ni Hjalle och Heavy? Haha, de ska tydligen spela ihop en låt tillsammans med dom. HAHA kul! Minns att jag älskade Hjalle och Heavy när jag var liten. Döpte till och med min geckoödla till Hjalle.

Hjalle:
H

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback